You can only be yourself

Världens enklaste, mest bekväma men samtidigt sjuukt snygga outfit. En enkel t-shirt, jeans, pilotbågar, sköna sneakers och världens finaste väska (I want). Tänker nog belöna mig med ett par nya skor snart, har ju inte så många. Nike har världens skönaste sneakers men har även funderat på ett par Adidas då en tjej i klassen har dem och jag blir typ kär i dem varje gång jag ser dem. Helt underbara skor. Väskan får vänta några år, men en dag ska jag ha min alldeles egna Alexa frå Mulberry.

Work it harder, make it better

 
Har precis landat ordentligt efter att ha tränat, duschat ätit och allt annat man gör på dagarna. Hade en helt okej dag i skolan med redovisning på engelskan, danska på svenskan (?). Sen stack jag och mamma till gymmet och körde ett pass och nu sitter jag i sängen och kollar på Veronica Mars. Skorna här ovan här ju bara to die for. TÄnkte beställa ett par till min värdfamlij i USA så kan jag bara plocka upp dem när jag hälsar på. Helt sjukt att jag åker till USA om 40 dagar. Äntligen ska jag få åka hem.

Materiell lycka

 
När jag åker till New York (!) med mamma och Anton har jag fått höra att en väska ska inhandlas till mig. Saker som väskor och skor är verkligen materiell lycka och en lyx, men man känner sig lite extra fin om man gillar det man har på sig/bär runt på. Tänkte även slå till och handla en plånbok även som en present till mig själv. Har kollat och känt lite på Michael Kors men har svårt att bestämma mig både för modell och färg, hjälp!!

Finns inget bättre

 
Har precis skickat in mitt svenskarbete om Pippi och hoppas nu på det bästa. Lämnade även Anton vid tåget för någon timme sen efter en mysig familjemiddag. När man inte träffas lika ofta värdesätter man helt plötsligt saker på ett helt annat sätt. Bilden ovan togs förra helgen när det var anhörigdag för Anton ute på regementet där han gör GMU. Jag är otroligt stolt över min bror och de senaste två åren insett hur viktiga mina syskon är för mig. Mina brödrer är mina klippor som jag alltid kan luta mig mot och de kan alltid luta sig på mig. Nu ska jag gå och lägga mig så att jag kan gå till skolan utvilad imorgon!

Flea market = loppmarknad

 
Har stått på loppmarknad med mamma idag och ska nu skriva färdigt det sista på min svenskuppgift som ska vara inne om några timmar. Ute i sista stund som vanligt, men jag gillar att arbeta under press och presterar oftast bättre när jag vet att det måste göras just nu! Ovan ser ni ett av mina absoluta favortimellanmål just nu. Jordgubbar och apelsiner med lite vatten till, har ätit det flera dagar i rad och lyxat till med att dricka vattner ur min fina Pellegrino flaska!

And a warm welcome to...

 
Men hejsan där...
Jag är världens sämsta bloggare och har på senaste tiden leverat noll. Har haft och har fortfarande fullt upp med skola, jobb och att ha ett liv däremellan. Skrev idag högskoleprov med förhoppning om att kunna få ett resultat som är lite över medel! Ska verkligen försöka leverera lite mer men kan som vanligt inte lova något.
Puss på er sötisar ♥