Bort med vinterpälsen

 
Rakade benen för första gången på jag vet inte hur länge, så här bjuder jag på en bild på mina otroligt lena ben! Precis när jag skulle sätta mig ner för att blogga ringde mor min och bad om hämtning. Sagt och gjort begav jag mig ut i mina shorts. tröja och converse. Otroligt smickrande outfit men vad gör man inte för sina föräldrar? Skulle egentligen tränat idag men eftersom att alla passen var fullbokade och jag just nu inte har träningskort till gymmet i övrig fick det bli en promenix. Efter ca 45 minuter av lidande i kylan och noll känsla i ansiktet begav jag mig hemåt. Snart är det ph, älskade program ♥

It's now or never

 
För mig är det svårt att kolla tillbaka på vissa av bilderna från mitt år i USA. Denna ovan är från prom och allt jag ser är fett. Jag gick upp mer än 10 kilo under mitt år och det var väl en del av det amerikanska livet. När jag kom hem bestämde jag mig direkt för att gå ner det. Jag tränade mycket ändrade min kost men märkte ingen skillnad på vågen. Istället tog jag mått och där märktes skillnaden direkt. efter ett tag rasade vikten och nu mår jag bättre än någonsin! Jag har nu gått ner det mesta, tagit mig i kragen och bestämt att nu ska det tränas. Jag har skurit bort mycket choklad och för dem som känner mig vet dem att choklad är min stora kärlek här i livet. Jag har slutat dricka läsk och försöker tänka på vad jag äter. Tränar med mamma och är precis hemma från gymmet. Har under julen och januari inte tränat och idag var premiären. Var inte så tungt som jag trodde. Körde en halvtimmes kondition och sen ett bodystep pass. Nu ska jag snart lägga mig och verkligen vila ut inför den kommande veckan. 

Shoes in my heart

Jag är verkligen beroende av skor. Satt ihop ett litet collage med några godingar som mer än gärna hade fått finnas hemma hos mig. Alla som verkligen känner mig vet att jag har otroligt många par skor,  brukar bli retad för det. Skulle gissa på att jag har någonstans mellan 50 och 70 par skor. Vet attt det är helt sjukt men jag är en junkie när det kommer till skor.
 
// I love shoes. These in the collage would be very welcomed in my closet!

So here's to drinks in the dark

 
 
Jag vet att jag på senaste har varit otroligt dålig på att blogga men ska verkligen försöka ändra på det nu. Sitter och ppluggar inför ett prov jag ska ha i en av kurserna jag ska tenta av... Rolig fredagskväll liksom.
Idag mötte jag upp med min otroligt efterlängtade vän Evelina. Hade inte träffats på över två år (!) Vi satt och catchad upp i ungefär två timmar och sen mötte jag upp pappa och har sedan pluggat. Imorgon ska vi upp till Växjö för att hälsa på Emma, Pontus och Ella. Blir därför en tidig kväll så att jag får ett par timmar sömn. Ska försöka hålla mig till 2 inlägg per dag men kan inte lova något.
 
 
 
 

There's no words to express these feelings

Att sitta i landet man vuxit upp i och känna att man inte alltid hör hemma är svårt att föklara. Istället känns det som om jag har extrem hemlängtan. Jag saknar så många olika människor och saker. Herregud vad jag saknar mina kära utbytisar, jag saknar min skola, min familj och mina vänner. Att jag har träffat så otroligt många underbara människor som öppnade upp mina ögon för världen, att jag har träffat killar som jag hade värdens största crush på men sen har vi blivit sjukt nära vänner. Jag längtar tills jag får träffa dem igen. Men samtidigt inser jag att när jag åker hem i maj och hälsar på kommer inte alla som ska vara där vara där. Mina älskade utbytisar är i sina hemland, jag längtar tills den dagen jag får träffa dem igen.
 
I miss everyone so much, take me home ♥