Kan jag få vara liten för alltid?

Igår firade jag min 18-årsdag med världens bästa brudar! Har inte fyllt år än, men ska fira med släkt och annat nästa helg så fick fira med brudarna igår. Jag hade en sjukt underbar kväll. Vi körde lite barnkalastema så det bjöds på både fiskedamm och statydansen. Fick jättefina presenter, berättar mer om dem i ett annat inlägg och lägger upp bilder också! Tack så jättemycket till alla som kom, ni gjorde verkligen det till en underbar kväll!
Idag skulle vi egentligen åka till Växjö och fira Ella som fyller ett, men storm och snö har ställt till det så vi stannade hemma. Tog en tur till IKEA och sen till Emporia där ett par jeans inhandlades! Har helt varit utan telefon idag och det har varit jätteskönt! Men blir väl ändring på det snart så att jag kan snacka lite med alla mina sötnosar! Kommer bjuda på lite bilder från gårdagen men kan tyvärr inte lägga up videos men ska se om Nanna kan skicka dem till mig sen!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback