Sunday is not a funday

 
Idag är en dag som jag bara kommer spendera i sängen. Det regnar ute och vädret är allmänt deprimerande. Ska fixa det sista med min och Nannas rapport i historia/samhällskunskap. Plugga lite religion inför prov imorgon och även lite körkortsteori inför prov som snart ska göras. Hoppas att ni har en roligare söndag än vad jag kommer att ha. Blir nog att jag sticker iväg och tränar om någon timme. Behöver ladda upp med lite ny energi!
x.
 
Today is one of those days where you don't want to do anything. It's raining outside and the weather is depressing. I have som homework to do and I need to stydu for some exams. I hope that y'all are having a more exciting sunday than I am. I'll probably  hit the gym in a few hours to get some extra energy for the coming week, it's needed!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback