Is there a blog I'm supposed to update?

Sedan jag sist uppdaterad har en massa saker hänt! I helgen hade Nanna födelsedagsmiddag, där blev det massa roliga lekar och dans! Som ni kanske ser nedan vill Elin inte ställa upp på bilder... Jag drog mig till jobbet i söndags med en mindre huvudvärk. Sen dess har det varit skola, har fått slutgiltligt betyg i min första avtentade kurs alltså historia 1b. Där fick jag ett A och jag är överlycklig eftersom att jag slitit så hårt! Nu är det massa inlämningar, prov och annat innan avslutning. Fyller 18 snart och har precis fixat resan till Prag!!!!!!!!!!!! Har även börjat prata mer och mer med en vänlig själ som gör mig väldigt glad, resten är en hemlis!  
 
 


Äntligen updatering <3
mvh - ditt största bloggfan, elin andersson

Svar: Nu är det din tur att uppdatera!!!!!!! <3
Amanda Olsson

2013-11-21 | 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback