It's a forever kind of thing

Som de flesta av er säkert vet var jag under 10 månader utbytesstudent i USA. En underbar tid och jag rekommenderar verkligen alla att göra det. Jag har kommit hem mer världsvan, mogen men det viktigaste är att jag har otroligt fler människor i mitt liv. Jag tänkte så snabbt som det går beskriva en av de mest underbara. Nämligen Farah Hernandez. Farah var också på ett utbytesår och hon kommer från Venezuela. Denna tjejen klickade jag med direkt. Vi tänker på samma sätt, säger samma saker, men hon är mycket klokare än vad jag någonsin kommer att bli. Många övernattningar hade vi. Då dansades det, bakade, åt pizza, skypade med folk och vi pratade om framtiden. VI förstår varandra på ett helt otroligt sätt. Därför skulle jag vilja säga att denna tjejen, är inte en kompis, hon är inte en bästa vän, utan istället är hon min syster, min tvilling, min andra halva. Jag saknar henne till världens ände och det gör ont varje dag som går utan att träffa henne. Det gör ont att inte veta när vi kommer återförenas igen. Älskade syster jag önskar du vore här!
 
As most of you might know, I spent 10 months as an exchange student in the US. It was a wonderful time and i truly recommend everyone to do it. I came home as a more educated and mature adult, but the most important thing is that I came home knowing soooo maany new people. I'm gonna try to describe the best one of these persons. And that is Farah Hernandez. Farah was also a foreign student from Venezuela. We connected from the first day we talked in the cafeteria, We think the same way, talk the same way, but she is so much wiser than I'll ever be. We had many sleepovers where we danced, baked, ate pizza, skyped and just talked about the future. The way we understand each other is incredible. Therefore I want to say that this girl, she's not a friend, she's not a best friend, instead she's my sister, my twin, my other half. I miss her to the end of the world and it hurts not seeing her every day. It hurts not knowing when we're gonna reunite. It hurts knowing that I left a piece of my heart with her, but I know that she's taking care of it. Beloved sister, I wish you were here!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback