När all motivation saknas...

 
 
 
Sitter och drömmer mig borta till varma platser. Är fotfarande kvar på skolan och pluggar matte till proven (?!) imorgon. Känner mig som en riktig nörd men det är det värt när jag får bra betyg sen. Man måste satsa för att vinna. Dessa bilderna hjälper just nu för jag vet att snart kan jag sluta drömma mig bort och faktiskt åka dit! Jag är en människa som älskar att resa och upptäcka, kan vara en av anledningarna till varför jag åkte till USA. Högst på min lista just nu står Venezuela, vill åka dit och hälsa på min älskade syster som inte är min riktiga syster men samtidigt är hon det! Skulle egentligen tagit en tur till Sydamerika nästa sommar för att även hälsa på en killkompis i Brasilien samt se på VM i fotboll. Tyvärr är det rätt så dyrt att resa på det sättet så jag nöjer mig med att åka till USA i två veckor i maj istället. Ska vara i Mississippi där jag bodde i en vecka och sen spendera en vecka i New York med älskade mamma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback