Operation och körkort!

Har under de senaste dagarna som gått fått hem tid till min kökoperation. För er som inte vet ska jag sätta in implantat eftersom att det finns två tänder jag inte har fått. Ska fästa titanskruvar upp i käken så jag har bara sådär lite ångest inför detta... 
Sedan har jag även bokat tid för uppkörning och uppskrivning så om allt går som planerat har jag mitt körkot i slutet av året. Jag tror dock inte att jag kommer klara det på första försöket så jag är väldigt inställd på att få göra om minst en av sakerna. Vet att det inte är rätt inställning men det är en min magkänsla som säger detta! Ikväll är mamma på julfest, Hugo är hos pappa och jag, Micke och Anton är hemma. Anton ska ha lite förfest med kompisar innan dem ska ut så det blir upp til mig och Micke att laga mat. Micke är min mammas man för er som ej vet vem jag snackar om! Har märkt att jag använder ordet dock väldigt mycket, någon som har ett annat ord man kan använda? Jag är öppen för föslag så bara kommentera! Har även funderat på att ha en frågestund, ni som skulle uppskatta det kan lämna frågor bland kommentarerna och när det finns ett par stycken sätter jag ihop ett inlägg och svarar på dem. Känner att det jag skrivit blev väldigt rörigt men det får ni bara ta och acceptera! 
Våra föräldrar lyckades få tre lika konstiga barn! Bilden är tagen när dem hälsade på mig i USA!


Dömer du folk ofta?

2013-11-29 | 19:29:09

Vem är dom absolut skönaste brudarna i din klass? :)

2013-11-29 | 19:29:33

stämmer det att du är alkoholist?

2013-11-29 | 19:29:58

Finns det någon kille du gillar? ;)

2013-11-29 | 19:30:21

kan du svara på frågorna i en frågestund?

2013-11-29 | 19:30:37

Kan du fästa en penna mellan dina bröst? Det kan inte jag..

2013-11-29 | 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback