Pigg + Elin = Piggelin

För exakt en vecka sedan satt bland annat jag och Elin på tredje våningen efter våran novellanalys. Ska försöka berätta detta så rätt jag kan så var redo för ett långt och flummigt inlägg! Vi satt iaf där på tredje våningen och Elin var trött, så jag tänkte något i stil med men var pigg din tråkiga j*vel. Försöker att vara snäll mot mina vänner, haha! Jag sätter då ihop orden pigg och Elin, till min förvåning bildas ett ord vi alla redan känner till. Detta ordet är piggelin. Ni vet den glassen som är den billigaste någonsin, man äter den när man är magsjuk eller mitt i sommaren när det är som varmast ute. till min förvåning hade ingen annan kallat Elin för piggelin innan, detta ledde till att jag kände mig sjukt smart och begåvad. Elin är en go och glad tjej på 17 bast om hon själv får använda sina uttryck. Lång som ett träd och gillar att reta mig för diverse saker, ska dock inte påstå att jag är snäll tillbaka! Elin älskar ostbågar, marabou, vodka och killar med magmuskler. Elin gillar inte Anja frå paradise hotel, Samir från paradise hotel eller matte. Jag tror att Elin föredrar piggelin i vodka istället för att äta en piggelin. Men nu har jag satt ihop några bilder där ni kommer få läsa om andra saker Elin kan kallas för. Hittade tyvärr ingen bild på en pigg Elin, alltså piggElin men jag lovar att hon ofta är det i skolan, NOT!
 
Till vänster är det piggelin så som jag gillar det och till höger så som Elin gillar det! 
 
 
Bild 1, ElinFjortis. Bild 2, ElinSeriös. Bild 3, ElinUppONer


Fyfan vad häftig tjej <3333 Nummer?

Svar: Tyvärr är hon inte tillgänglig på något nummer men här är hennes blogglänk ;) anderssonelin.blo.gg
Amanda Olsson

2013-11-29 | 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback