Tvingad uppdatering

Har fått höra så mycket från Elin om att jag måste uppdatera så nu gör jag väl det. Har faktiskt saknat bloggen de senaste två dagarna och kommer ännu en gång använda mig av ursäkten att jag inte har haft tid. Har skrivit prov, inlämningar samt jobbat båda i onsdags och ikväll. Kom hem för en stund sen och är redo för sängen just nu. Har redan ett inlägg planerat i mitt huvud som förhoppningsvis ska skrivas och publiceras imorgon. I helgen sker det massa förberedelser inför mina födelsedagsfirande nästa helg och helgen efter! Nu ska jag lägga mig och vänta på ett sms som jag vet inte kommer att komma...
Ha en trevlig kväll/natt dröm sött och allt sånt så lovar jag att uppdatera imorgon!
 
Bjuder självklart på otroligt smickrande bilder!
 
 


Kan du ha en frågestund?

2013-11-29 | 08:12:07

Kan du ha en frågestund?

Svar: Självklart!
Amanda Olsson

2013-11-29 | 08:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback