35 days

Att ja<g inte har bloggat på väldigt länge märker jag av. Min statistik har gått i botten och jag har fått lite dåligt samvete för det. Nu ska jag dock försöka ändra på allt! Sedan jag sist skrev för 35 dagar sen har mycket hänt. Det har varit fullt upp med jobb, skola och kompisar. Jag spenderade 4 underbara dagar i Prag med världens bästa brudar! Just nu ligger jag hemma med feber, snuva, ont i hals och öron. Ni vet den sortens ont i öronen man hade när man var liten, när man bara kröp upp mellan mamma och pappa. Jag är lite för stor för att göra det och lider i min ensamhet... Har sovit i snitt 5 timmar de senaste nätterna och ska äntligen till läkare imorgon. HAR INTE TID ATT VARA SJUK!
 
 Prag ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback