It's now or never

 
För mig är det svårt att kolla tillbaka på vissa av bilderna från mitt år i USA. Denna ovan är från prom och allt jag ser är fett. Jag gick upp mer än 10 kilo under mitt år och det var väl en del av det amerikanska livet. När jag kom hem bestämde jag mig direkt för att gå ner det. Jag tränade mycket ändrade min kost men märkte ingen skillnad på vågen. Istället tog jag mått och där märktes skillnaden direkt. efter ett tag rasade vikten och nu mår jag bättre än någonsin! Jag har nu gått ner det mesta, tagit mig i kragen och bestämt att nu ska det tränas. Jag har skurit bort mycket choklad och för dem som känner mig vet dem att choklad är min stora kärlek här i livet. Jag har slutat dricka läsk och försöker tänka på vad jag äter. Tränar med mamma och är precis hemma från gymmet. Har under julen och januari inte tränat och idag var premiären. Var inte så tungt som jag trodde. Körde en halvtimmes kondition och sen ett bodystep pass. Nu ska jag snart lägga mig och verkligen vila ut inför den kommande veckan. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback